Skip to content

Releases: tda45/Chatter-LiveChat

Chatter-LiveChat VERSİONS

08 Feb 18:33

Choose a tag to compare

Zip:Exe Halidir Uygulama yı Başlatmak İçin Node.js Yüklü Olması Gerekir Çünkü Electron İle Yapıldı Ama Bazı Kaynaklarda Exe Yapan Programın Node.js Runnerıda İçinde Olduğunu Söylüyor Neyse Her Şey İndiğinde Zipten Çıkararak Dosyadaki Chatter-LiveChat.exe Ye Tıklayarak Siteye Exe Olarak Girebilirsiniz İçindeki Dosyalarında 1 i Bile Silinse Program Açılamaz Setuplısı Yapılamayacak Maalesef Çünkü Electron Logosunu İstemiyoruz Ama Electron Yapıyor Bu Ne Bizim Hırsızlık (Bütün Herşeyi İçerir Sanki Web Sitesini Exe Olarak AÇmışsın Gibi Oluyor)
icon
ÇEKİNMEYİN KAYNAK KODUNU ALIN KULLANIN!